Güncel Haberler
01 Tem 2025 - SalıAdıyaman Belediyemiz yerinde dönüşümde yine birinci
Yemekhane’den dönüştürülen alanda 1.661 ruhsat
düzenlendi
Adıyaman’da 6 Şubat
depremlerinde ağır hasar alarak yıkılan bina ve iş yerlerinin yerine yapılacak
yeni yapılar için ruhsat başvuru süreci, 30 Haziran itibarıyla sona erdi. 6
Şubat depremlerinde hizmet binası yıkılan Adıyaman Belediyemiz, yemekhaneden dönüştürülen
Yapı Kontrol Müdürlüğü birimimizde, rekor bir başarıya imza atarak 1.661 yerinde
dönüşüm ruhsatını düzenledi.
Yerinde dönüşüm ruhsatlandırmasında deprem illeri arasında
ilk sırada yer alan Adıyaman Belediyemiz Yapı Kontrol Müdürlüğü, zor fiziki koşullara
rağmen gece saat 23.30’a kadar çalışarak başvuruları yetiştirmek için büyük bir
özveri gösterdi. Görevli personel, öğle arasında dahi yemek molasına çıkmadan
işlemleri tamamlamak için yoğun çaba sarf etti.
YEMEKHANEDEN DÖNÜŞTÜRÜLEN ALANDA REKOR İŞLEM
6 Şubat depremlerinde hizmet binası yıkıldığı için Valiliğin
iki katında çalışmalarını sürdüren Adıyaman Belediyemiz, bu rekor başarıya daha
önce yemekhane ve mutfaktan dönüştürülen alanda imza attı. Ekipler, tüm zor
fiziki koşullara rağmen, yalnızca Haziran ayında 791’i olmak üzere, 2025 yılı
Ocak ayından bu yana yaklaşık 33 bin bağımsız bölüme denk gelen toplam 1.661
ruhsatı düzenledi.
SİSTEM KİLİTLENDİ AMA PERSONEL PES ETMEDİ
Son gün yaşanan yoğunluk nedeniyle saat 17.00’de kilitlenen
sistemleri çözen personel, gece 23.30’a kadar çalışmalarına devam ederek
vatandaşların başvurularını tamamladı.
BAŞKANIMIZ TUTDERE’DEN PERSONELE TEŞEKKÜR
Adıyaman Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere, süreçle
ilgili yaptığı açıklamada, personelin gösterdiği üstün çabayı takdirle
karşıladığını belirtti.
Başkanımız Tutdere, “Şehrimizin yeniden ayağa kalkması için gece
gündüz demeden büyük bir özveriyle emek veren tüm mesai arkadaşlarıma gönülden
teşekkür ediyorum. Yerinde dönüşüm başvuruları 30 Haziran itibarıyla sona erdi.
Vatandaşlarımızın bu sürece sahip çıkması, hepimiz için umut verici ve
sevindirici bir gelişme oldu. Depremin ardından Adıyaman’ı yeniden ayağa
kaldırmak için kararlılıkla çalışıyoruz. Valiliğe ait lokantadan dönüştürülen
Yapı Kontrol Müdürlüğümüzde, personelimiz mesai mefhumu gözetmeden, büyük bir
özveri ve disiplinle görev yaptı. Gösterdikleri azim ve fedakârlıkla her birini
yürekten kutluyorum. Hep birlikte, dayanışma içinde Adıyaman’ı daha güçlü ve
dirençli bir şekilde yeniden inşa edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Başkanımız Tutdere, personelin yanı sıra Mimarlar Odası ve
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğüne de süreçteki
desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Fotoğraf Galerisi
Başkanımız Sözünü Tuttu: İlk Kreşin Temeli Atıldı
Başkanımız, Basın Bayramı’nda Gazetecilerle Bir Araya Geldi
Adıyaman Belediyesi’nde Su İçin Gece Mesaisi
Adıyamanlı Genç Sporcularımız Filenin Sultanlarına Özenerek Voleybola Başladı
Belediyemizden Konteyner Kentte Unutulmaz Halk Konseri
Hâl Pazarı Esnafı Asfalt Yola Kavuştu
Petrol Caddesinde Yol Genişletme Çalışmaları Başladı
Adıyaman’da Bozuk Yollar Onarılıyor, Yeni Yollar Açılıyor
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Adıyaman’da ‘Depremden 18 Ay Sonra Neredeyiz?’ Çalıştayı Düzenlendi
Adıyaman’da ‘Depremden 18 Ay Sonra Neredeyiz?’ Çalıştayı Düzenlendi
Hemşerilerimizi Bozuk Yollardan Kurtaracağız
Hâl Pazarı Esnafı Asfalt Yola Kavuştu
BAŞKAN TUTDERE İLK AÇILIŞINI KADINLAR İÇİN YAPTI