"TOKİ konutları için altyapı çalışmaları sürüyor"
Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere, TOKİ ve Emlak Konut işbirliğiyle devam eden deprem konutlarının altyapı çalışmalarının hızla sürdüğünü belirtti. Başkanımız, yapılan çalışmalar hakkında önemli bilgiler paylaştı.
"Yoğun Çalışma Programı Yürütüyoruz"
Çalışmaların 3. Çevreyolu üzerinde
devam ettiğini kaydeden Başkanımız, "Adıyaman'da depremin etkilerini
en hızlı şekilde ortadan kaldırmak amacıyla yoğun bir çalışma programı
yürütüyoruz. Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğümüz (ASKİM), İndere TOKİ
Konutlarının bulunduğu alanın içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatları
için başlattığı altyapı deplase işlemlerini Fatih ve Malazgirt Mahallelerinin
bulunduğu 3. Çevreyolu üzerinde yoğunlaştırdı." dedi.
"Şehrimizi Eski Güzel Günlerine Döndürmeyi Amaçlıyoruz"
Çalışmaları hızla tamamlayıp şehri
eski günlerine döndürmeyi amaçladıklarını dile getiren Başkanımız, bu
süreçte vatandaşların gösterdiği sabır ve destek için teşekkür etti.
Fotoğraf Galerisi
Haziran Ayı Meclis Toplantımız Yapıldı
Larva ilaçlama çalışmaları hız kesmeden devam ediyor
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’da… İlk ziyaret Deprem Şehitliğine
Adıyaman’da Tarihi Ziyaret: Ekrem İmamoğlu ve Gökan Zeybek’ten Dayanışma Mesajları
Başkanımız: “Adıyaman’ımızı Düştüğü Yerden Kaldıracağız”
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Belediyemiz Trafik Güvenliğini Artırmak için Çalışmalarını Sürdürüyor
Adıyaman Belediyesi’nde Su İçin Gece Mesaisi
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
“Şehrimiz Bayrama Hazır”
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
Fransa Uluslararası İlişkiler Enstitüsü yetkilileri Başkan Tutdere’yi ziyaret etti
Adıyaman Belediyesi’nde Su İçin Gece Mesaisi