Güncel Haberler
12 Ara 2025 - CumaAdıyaman’da dilencilere geçit yok
Adıyaman Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent merkezinde dilenciliğin önlenmesine yönelik
denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda, Saat Kulesi Kavşağı’nda araç
ve yaya trafiğini tehlikeye atacak şekilde dilencilik yaptığı belirlenen bir
şahıs, vatandaşların ihbarı üzerine zabıta ekiplerimizce yakalandı.
Şahsın üzerinde yapılan aramada 3 bin 731 TL ele geçirildi.
Düzenlenen tutanakla paraya el konulurken, ilgili kişi hakkında Kabahatler
Kanunu kapsamında idari para cezası uygulandı.
Adıyaman Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere, konuya
ilişkin yaptığı kısa açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Şehrimizin düzenini ve vatandaşlarımızın güvenliğini
korumak amacıyla dilenciliğe karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Bu
tür olumsuzlukların önüne geçebilmek için hemşehrilerimizin duyarlılığı büyük
önem taşıyor. Ekiplerimiz sahada etkin şekilde çalışmalarına devam edecektir.”
Fotoğraf Galerisi
Adıyaman’da hayırseverler ve Belediyemiz el ele: 75 tekerlekli sandalye dağıtıldı
Başkanımız Sözünü Tuttu: İlk Kreşin Temeli Atıldı
Kömür’de Kültür Sanat Merkezi’nin açılışı yapıldı
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Başkanımız, Adıyaman’ın Geleceği İçin STK ve Kurum Temsilcileriyle Buluştu
Sümerevler Mahallesi Yeni Parkla Daha Yeşil Olacak, Vatandaş Rahat Nefes Alacak
Belediyemiz ile SARD arasında anlamlı iş birliği protokolü
Başkanımız Sözünü Tuttu: İlk Kreşin Temeli Atıldı
Başkan Tutdere Belediyeler Birliğinin Yeni Başkanı Oldu
Adıyamanlı Muhtarlar Artık ‘Online’
Adıyaman Belediyesi’nde Devir Teslim Töreni Gerçekleştirildi
Adıyaman’da Kadın İstihdamı için Yeni Adım: ‘Yesevi Asrın İmecesi Kooperatifi’ Faaliyete Geçti
Başkan Tutdere: “Adıyaman Bu Sahneleri Çok Özledi”