Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü ekipleri, şehir genelinde fırın ve unlu mamuller işletmelerinde hijyen ve gramaj denetimi gerçekleştirdi. Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere’nin göreve geldiği günden bu yana yapılan denetimlerde, 115 adet fırın kontrol edildi.
Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz, vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdalara ulaşmasını sağlamak amacıyla fırın ve unlu mamuller işletmelerinde kapsamlı denetimler gerçekleştirdi. Bu denetimlerde işletmelerin hijyen koşulları ve ekmek gramajları titizlikle kontrol edildi.
115 İşletmeye Uyarı
Denetimler sonucunda, Başkanımızın göreve geldiği günden bu yana 115 fırından 72 tanesine temizlik ve
hijyen kurallarına uymaları konusunda yasal uyarıda bulunuldu. Bu işletmelere,
hijyen standartlarını yükseltmeleri ve gerekli önlemleri almaları için belirli
süreler verildi. Denetimlerin devam edeceğini belirten belediye yetkilileri,
halk sağlığını tehlikeye atan hiçbir duruma müsamaha göstermeyeceklerini ifade
etti.
9 Fırına Cezai İşlem
Uygulandı
Denetimler sırasında ciddi eksiklikler tespit edilen 9
fırına ise Kabahatler Kanunu gereği ceza işlemi uygulandı. Belediye
yetkilileri, cezaların caydırıcı olması ve halk sağlığının korunması adına
gerekli tüm adımların atılacağını belirtti.
Başkanımız: “Halkımızın
Sağlıklı ve Güvenilir Gıdaya Ulaşması Bizim Önceliğimiz”
Denetimlerle ilgili açıklamada bulunan Başkanımız, denetimlerin halk sağlığı açısından önemine değinerek,
“Göreve geldiğimiz günden bu yana şehir genelinde kapsamlı denetimler
yapıyoruz. Halkımızın sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşması bizim
önceliğimizdir. Bu nedenle, hijyen ve gramaj konularında taviz vermeden
çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Yaptığımız denetimlerde eksiklikleri tespit
edilen işletmelere gerekli uyarıları yapıyor ve ciddi ihlallerde bulunanlara
cezai işlem uyguluyoruz. Bu konuda halkımızın da duyarlı olmasını ve gördükleri
olumsuzlukları bize bildirmelerini rica ediyoruz.” dedi.
Belediyemizin gerçekleştirdiği söz konusu
denetimler, vatandaşlar tarafından da memnuniyetle karşılandı.
Fotoğraf Galerisi
Başkanımız Sözünü Tuttu: İlk Kreşin Temeli Atıldı
Belediyemizden Su için Gece Mesaisi
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Belediyemizden Esnafa Destek Toplantısı
Kaldırım Düzenleme Çalışmalarımız Tüm Hızıyla Devam Ediyor
Adıyamanlı Genç Sporcularımız Filenin Sultanlarına Özenerek Voleybola Başladı
Belediyemiz Üniversite Öğrencileri İçin Yol Çalışmalarını Hızlandırdı
Adıyaman’da Yeşilçam Rüzgarı
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Sümerevler Mahallesi Yeni Parkla Daha Yeşil Olacak, Vatandaş Rahat Nefes Alacak
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
Adıyamanlı Genç Sporcular Filenin Sultanlarına Özenerek Voleybola Başladı
Hâl Pazarı Esnafı Asfalt Yola Kavuştu
Kömür’de Kültür Sanat Merkezi’nin açılışı yapıldı