Güncel Haberler
08 Ağu 2025 - CumaAdıyaman Belediyemiz İndere TOKİ Konutlarına otobüs seferi başlatıyor
Adıyaman Belediyemiz, vatandaşların ulaşım ihtiyacını
karşılamak amacıyla İndere TOKİ Konutlarına otobüs seferi başlatıyor.
Ulaşım Hizmetleri
Müdürlüğümüz tarafından planlanan seferler, 11 Ağustos 2025 Pazartesi gününden
itibaren her saat başı olmak üzere 07.00 ile 19.00 saatleri arasında
düzenlenecek. Böylece TOKİ bölgesinde yaşayan vatandaşlar, gün boyunca düzenli
toplu taşıma hizmetinden faydalanabilecek.
Geçici güzergâh
kapsamında otobüsler şu duraklardan hizmet verecek:
• Eski Valilik
• Hürriyet
• Hısnı Mansur
• Çamlıca
• İndere giriş
• İndere Cami
• İndere AFAD Bürosu önü
Konuyla ilgili
açıklama yapan Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere, “Deprem sonrası yeni yaşam
alanlarına taşınan hemşehrilerimizin ulaşımda sorun yaşamaması için gerekli
planlamayı tamamladık. İndere TOKİ’de yaşayan vatandaşlarımızın şehir merkezine
güvenli, hızlı ve düzenli şekilde ulaşabilmeleri amacıyla seferleri
başlatıyoruz. Adıyaman’ın her noktasına eşit ve kesintisiz hizmet ulaştırmak
için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” dedi.
Fotoğraf Galerisi
Kangrenleşen Su Sorununu Çözdük
“Şehrimiz Bayrama Hazır”
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Adıyaman Belediyesinin düzenlediği Sünnet Şöleni’ne yoğun ilgi: Yıllardır İhmal Ediliyordu
Başkanımız, FRIT Projesi Çalışmalarını Yerinde İnceledi
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
Belediyemiz Üniversite Öğrencileri İçin Yol Çalışmalarını Hızlandırdı
“Mezarlıklarda Genel Bakım Çalışmaları Devam Ediyor”
Adıyaman’da ‘Depremden 18 Ay Sonra Neredeyiz?’ Çalıştayı Düzenlendi
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Adıyaman Dostluk Grubu Şehrin Geleceği için Bir Araya Geldi
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Buray Gençlik Haftasını Umutkent’te Başlattı