Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Belediyemiz, Adıyaman’da 6 Şubat depremlerinden sonra artan toz sorununu çözmek için önemli adımlar atıyor. Belediyemiz, Mimar Sinan Parkı'nda bulunan ağır hasar görmüş eski nikah töreni binasının yıkımını gerçekleştirirken, toz sorununu minimum düzeyde tutmak için titizlikle hareket etti.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan yetkililer; “Yıkım öncesinde, çevre güvenliği önlemleri alındı ve iş güvenliği standartlarına tam uyuldu. Binanın çevresi sulandı ve pulverize toz bastırma makineleri kullanılarak yıkım işlemi gerçekleştirildi. Bu yöntemlerle, hem çevre hem de halk sağlığı korundu.
Belediyemiz, bundan sonra yapılacak tüm yıkım işlemlerinde aynı titizliği gösterecek ve özel şirketlerin yıkım faaliyetlerini sıkı denetim altında tutacak. Bu adımlarla, şehrimizdeki toz sorununu azaltmayı ve vatandaşlarımızın yaşam kalitesini yükseltmeyi hedefliyoruz.” dedi.
Fotoğraf Galerisi
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
TBB Encümen Toplantısı Adıyaman’da Gerçekleştirildi
Belediyemiz ile SARD arasında anlamlı iş birliği protokolü
Belediyemiz, İlaçlama Çalışmalarını Sürdürüyor
Başkanımız, 30 Yıllık Yol Sorununu Çözdü
Belediyemiz ile SARD arasında anlamlı iş birliği protokolü
Adıyaman’da Tarihi Ziyaret: Ekrem İmamoğlu ve Gökan Zeybek’ten Dayanışma Mesajları
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’a Geliyor: İlk Ziyaret Deprem Şehitliğine
Sessiz dostlarımız için Diyarbakır ve Mardin’deyiz
Adıyaman Belediyesi’nden Temizlik Seferberliği
YKS’de Öğrencileri Yalnız Bırakmadık
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
Sessiz dostlarımız için Diyarbakır ve Mardin’deyiz
Başkan Tutdere: “Adıyaman Bu Sahneleri Çok Özledi”