ADIMEK’te kadınların emeği sergiyle taçlandı
ADIMEK’te kadınların emeği sergiyle taçlandı
ADIMEK’te kadınların emeği sergiyle taçlandı
ADIMEK’te kadınların emeği sergiyle taçlandı
ADIMEK’te kadınların emeği sergiyle taçlandı
Adıyaman Belediyemiz Meslek Edindirme Kursları’nda 4 ay
süren kadın giyim kursunu tamamlayan 25 kursiyer, el emeği ürünlerini
sergileyerek sertifika almaya hak kazandı.
Adıyaman Belediyemiz Meslek Edindirme Kursları (ADIMEK)
Bahçecik TOKİ yerleşkesinde 4 aydır devam eden kadın giyim kursunun kapanış
programı düzenlendi.
ADIMEK Bahçecik TOKİ’de eğitim alan 25 kursiyer, kurs
süresince hazırladıkları el emeği göz nuru ürünleri sergiledi. Programda
kursiyerler, hem üretmenin hem de mesleki beceri kazanarak sertifika almaya hak
kazanmanın mutluluğunu yaşadı.
4 AYDA FARKLI MODELLERDE ÜRÜNLER HAZIRLANDI
Kadın giyim kursunda 4 ay boyunca kursiyerler; temel
dikim teknikleri, model uygulamaları ve farklı ihtiyaçlara yönelik kıyafet
hazırlama konularında eğitim aldı.
Kursiyerler, eğitim boyunca hazırladıkları ürünleri
kapanış programında sergilerken, kursu başarıyla tamamlayan kadınlar belge ve
sertifika almaya hak kazandı.
Kadınların hem kendi ihtiyaçlarına yönelik üretim
yapmasını hem de aile ekonomisine katkı sunabilecek mesleki beceriler
kazanmasını sağlayan kurs, kadın emeğinin üretime dönüşmesine önemli katkı
sundu.
NEJLA İDACI: “HANIMLAR EVDE OTURUP BEKLEMESİNLER, BÖYLE
GÜZEL KURSLARA KATILSINLAR”
Kursiyerlerden Nejla İdacı, aldıkları eğitimin kendileri
için çok verimli geçtiğini belirterek, “4 aydır bu kursa katılıyorum. Çok
verimli bir kurs oldu. Böyle bir olanağı bizlere sunduğu için Belediye
Başkanımız Abdurrahman Tutdere’ye teşekkür ederiz. Çok güzel bir kurs. Hanımlar
evde oturup beklemesinler, böyle güzel kurslara katılsınlar.” dedi.
FERİDE KAPLAN: “KENDİMİZİ GELİŞTİREREK İLERİDE KURS
HOCASI OLMAYI DÜŞÜNÜYORUZ”
Kursun kendileri için önemli bir fırsat olduğunu ifade
eden Feride Kaplan ise, “Bu kursa 4 aydan bu yana katılıyorum. Hocalarımızın
verdiği destekle güzel ürünler üretiyoruz. Ev hanımıyım, bu kurs çok güzel.
Kendimizi geliştirerek ileride kurs hocası olmayı düşünüyoruz. Belediye
Başkanımız Abdurrahman Tutdere’nin verdiği desteklerden dolayı teşekkür ederiz.
Bu kurslara gelerek kendimizi kanıtlıyoruz. Bir kadın olarak çok güzel bir
duygu yaşıyoruz.” diye konuştu.
ADİLE GÖZ AYDIN: “ÇOK GÜZEL ŞEYLER ÖĞRENDİK”
Adile Göz Aydın ise kursların devam etmesini
istediklerini belirterek şunları söyledi:
“4 ay önce kursumuz açıldı. Çok güzel şeyler öğrendik.
Maddi ve manevi olarak çocuklarımıza, kendimize ve yakınlarımıza faydamız oldu.
Bu kursların devamını istiyoruz. Ev hanımıyım, kursumuz güzel geçti. Buraya
gelerek stres atıyoruz. Bizlere böyle imkânlar sunduğu için Belediye Başkanımız
Abdurrahman Tutdere’ye teşekkür ederiz.”
Fotoğraf Galerisi
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
Adıyaman’da Kadınların El Emeği Büyüledi
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
Belediyemizden Fırınlarda Hijyen Denetimi
Adıyamanlı Miniklerin Tiyatro Keyfi
Sümerevler Mahallesi Yeni Parkla Daha Yeşil Olacak, Vatandaş Rahat Nefes Alacak
Adıyaman Belediyesi’nde Devir Teslim Töreni Gerçekleştirildi
Adıyaman’da Tarihi Ziyaret: Ekrem İmamoğlu ve Gökan Zeybek’ten Dayanışma Mesajları
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’a Geliyor: İlk Ziyaret Deprem Şehitliğine
CHP Genel Başkan Yardımcısı Dr. Zeliha Aksaz Şahbaz, Başkan Tutdere’yi Ziyaret Etti
Belediyemiz Üniversite Öğrencileri İçin Yol Çalışmalarını Hızlandırdı
TBB Encümen Toplantısı Adıyaman’da Gerçekleştirildi
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi