Güncel Haberler
18 Şub 2026 - ÇarşambaAdıyaman Belediyemizden içme suyu uyarısı
Adıyaman Belediyemiz,
kent merkezindeki içme suyuna ilişkin kamuoyunu bilgilendiren önemli bir
açıklama yaptı. Belediyemizden yapılan duyuruda, son günlerde etkili olan yoğun
yağışlar nedeniyle bazı bölgelerde içme suyunda bulanıklık başta olmak üzere,
suyun içme amaçlı kullanımını olumsuz etkileyebilecek bulgular tespit edildiği
bildirildi.
Açıklamada, gerçekleştirilen analizler doğrultusunda Adıyaman
Belediyemiz Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü (ASKİM) ekipleri tarafından su
depolarında klorlama başta olmak üzere gerekli tüm önleyici tedbirlerin
alındığı ifade edildi. Sürecin teknik ve hijyenik standartlara uygun şekilde
yürütüldüğü, analiz sonuçlarının normal değerlere dönmesinin ardından
kamuoyunun yeniden bilgilendirileceği belirtildi.
Vatandaşların sağlığının korunması amacıyla, ikinci bir
duyuruya kadar şebeke suyunun yalnızca kullanma suyu olarak değerlendirilmesi
gerektiği vurgulanan açıklamada, sürecin İl Halk Sağlığı Müdürlüğü ile ASKİM
ekipleri tarafından koordineli ve titizlikle takip edildiği kaydedildi.
Fotoğraf Galerisi
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Başkanımız, Adıyaman’ın Geleceği İçin STK ve Kurum Temsilcileriyle Buluştu
Adıyamanlı çocuklar Hayat Parkı’na kavuştu
Başkanımız, 30 Yıllık Yol Sorununu Çözdü
Kangrenleşen Su Sorununu Çözdük
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Zabıta Ekiplerimiz Sağlıksız Ete Geçit Vermedi
Adıyamanlılar Yarı Final Mücadelesini Dev Ekranda İzledi
Belediyemizden 3 Açılış Birden: Emekliler ve Kadınlar için Yeni Mekanlar Hizmete Giriyor
Zabıta Ekiplerimiz Sağlıksız Ete Geçit Vermedi
Başkanımız ‘Kent Meydanı Projesi’ni Esnafa Sordu
YKS’de Öğrencileri Yalnız Bırakmadık
Adıyamanlı Muhtarlar Artık ‘Online’