Güncel Haberler
29 Nis 2026 - ÇarşambaADIMEK’te kadınların emeği sergiyle taçlandı
Adıyaman Belediyemiz Meslek Edindirme Kursları’nda 4 ay
süren kadın giyim kursunu tamamlayan 25 kursiyer, el emeği ürünlerini
sergileyerek sertifika almaya hak kazandı.
Adıyaman Belediyemiz Meslek Edindirme Kursları (ADIMEK)
Bahçecik TOKİ yerleşkesinde 4 aydır devam eden kadın giyim kursunun kapanış
programı düzenlendi.
ADIMEK Bahçecik TOKİ’de eğitim alan 25 kursiyer, kurs
süresince hazırladıkları el emeği göz nuru ürünleri sergiledi. Programda
kursiyerler, hem üretmenin hem de mesleki beceri kazanarak sertifika almaya hak
kazanmanın mutluluğunu yaşadı.
4 AYDA FARKLI MODELLERDE ÜRÜNLER HAZIRLANDI
Kadın giyim kursunda 4 ay boyunca kursiyerler; temel
dikim teknikleri, model uygulamaları ve farklı ihtiyaçlara yönelik kıyafet
hazırlama konularında eğitim aldı.
Kursiyerler, eğitim boyunca hazırladıkları ürünleri
kapanış programında sergilerken, kursu başarıyla tamamlayan kadınlar belge ve
sertifika almaya hak kazandı.
Kadınların hem kendi ihtiyaçlarına yönelik üretim
yapmasını hem de aile ekonomisine katkı sunabilecek mesleki beceriler
kazanmasını sağlayan kurs, kadın emeğinin üretime dönüşmesine önemli katkı
sundu.
NEJLA İDACI: “HANIMLAR EVDE OTURUP BEKLEMESİNLER, BÖYLE
GÜZEL KURSLARA KATILSINLAR”
Kursiyerlerden Nejla İdacı, aldıkları eğitimin kendileri
için çok verimli geçtiğini belirterek, “4 aydır bu kursa katılıyorum. Çok
verimli bir kurs oldu. Böyle bir olanağı bizlere sunduğu için Belediye
Başkanımız Abdurrahman Tutdere’ye teşekkür ederiz. Çok güzel bir kurs. Hanımlar
evde oturup beklemesinler, böyle güzel kurslara katılsınlar.” dedi.
FERİDE KAPLAN: “KENDİMİZİ GELİŞTİREREK İLERİDE KURS
HOCASI OLMAYI DÜŞÜNÜYORUZ”
Kursun kendileri için önemli bir fırsat olduğunu ifade
eden Feride Kaplan ise, “Bu kursa 4 aydan bu yana katılıyorum. Hocalarımızın
verdiği destekle güzel ürünler üretiyoruz. Ev hanımıyım, bu kurs çok güzel.
Kendimizi geliştirerek ileride kurs hocası olmayı düşünüyoruz. Belediye
Başkanımız Abdurrahman Tutdere’nin verdiği desteklerden dolayı teşekkür ederiz.
Bu kurslara gelerek kendimizi kanıtlıyoruz. Bir kadın olarak çok güzel bir
duygu yaşıyoruz.” diye konuştu.
ADİLE GÖZ AYDIN: “ÇOK GÜZEL ŞEYLER ÖĞRENDİK”
Adile Göz Aydın ise kursların devam etmesini
istediklerini belirterek şunları söyledi:
“4 ay önce kursumuz açıldı. Çok güzel şeyler öğrendik.
Maddi ve manevi olarak çocuklarımıza, kendimize ve yakınlarımıza faydamız oldu.
Bu kursların devamını istiyoruz. Ev hanımıyım, kursumuz güzel geçti. Buraya
gelerek stres atıyoruz. Bizlere böyle imkânlar sunduğu için Belediye Başkanımız
Abdurrahman Tutdere’ye teşekkür ederiz.”
Fotoğraf Galerisi
Tutdere’den Emeklilere Büyük Müjde! Demokrasi Parkı’na ‘Emekli Lokantası ve Çay Evi’ Açılıyor
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’da… İlk ziyaret Deprem Şehitliğine
Başkanımız, Basın Bayramı’nda Gazetecilerle Bir Araya Geldi
Asfalt Serim Çalışmalarımız Hızla Devam Ediyor
İl Genel Meclisi Toplantısında Başkanımızdan Dayanışma Çağrısı: “Başka Adıyaman yok, birlikte çalışacağız”
Adıyaman’da ‘Depremden 18 Ay Sonra Neredeyiz?’ Çalıştayı Düzenlendi
Adıyaman’da Kadınların El Emeği Büyüledi
Belediyemizden Su için Gece Mesaisi
Adıyaman ve Japonya Arasında Yeni İşbirlikleri: Başkanımız, Japonya Büyükelçisi Takahiko İle Görüştü
“Ziyaretçi Defteri Notları ”
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
Belediyemizden Usulüne Uygun Yıkım Çalışmalarıyla Toz Sorununa Çözüm
Belediyemizden 3 Açılış Birden: Emekliler ve Kadınlar için Yeni Mekanlar Hizmete Giriyor