Güncel Haberler
31 Tem 2024 - ÇarşambaZabıta Ekiplerimiz Sağlıksız Ete Geçit Vermedi
Belediyemiz zabıta ekipleri, vatandaşlardan gelen ihbarı değerlendirerek Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü ekipleri ile birlikte, Kayalık Mahallesi 23 Nisan Caddesi'ndeki bir iş yerinde denetim gerçekleştirdi. Denetimler sonucunda 161 kilogram tarihi geçmiş beyaz et ve 42 kilogram kaçak kırmızı et tespit edilerek el konuldu ve imha edildi.
“Önceliğimiz
Halk Sağlığı”
Başkanımız, zabıta ekiplerinin özverili
çalışmalarını takdir ederek, “Vatandaşlarımızın sağlığını korumak bizim
önceliğimizdir. Zabıta ekiplerimiz, bu sorumluluğu en iyi şekilde yerine
getirmektedir. Emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.” dedi.
Denetimler
Devam Edecek
Yetkililerimiz ise halk sağlığını tehdit eden unsurlara karşı
denetimlerin artarak devam edeceğini ve kurallara uymayan işletmelere karşı
gerekli yasal işlemlerin yapılacağını belirtti.
Fotoğraf Galerisi
CHP Genel Başkan Yardımcısı Dr. Zeliha Aksaz Şahbaz, Başkan Tutdere’yi Ziyaret Etti
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Adıyaman’da Bozuk Yollar Onarılıyor, Yeni Yollar Açılıyor
Başkanımız, kadın ve genç işsizliğini ortadan kaldırmak için kolları sıvadı
Adıyamanlı Genç Sporcularımız Filenin Sultanlarına Özenerek Voleybola Başladı
Adıyaman Belediyesi’nde Su İçin Gece Mesaisi
Belediyemizden Konteyner Kentte Unutulmaz Halk Konseri
Adıyamanlı Genç Sporcularımız Filenin Sultanlarına Özenerek Voleybola Başladı
Adıyaman Belediyesinin düzenlediği Sünnet Şöleni’ne yoğun ilgi: Yıllardır İhmal Ediliyordu
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Kömür’de Kültür Sanat Merkezi’nin açılışı yapıldı
Buray Gençlik Haftasını Umutkent’te Başlattı
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
Başkanımız, Basın Bayramı’nda Gazetecilerle Bir Araya Geldi