Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Adıyaman Belediyemiz,
6 Şubat depremlerinde altyapısı hasar gören Hısnı Mansur Caddesi’nde içme suyu,
yağmur suyu ve kanalizasyon hatlarını tamamladı. Fen İşleri Müdürlüğümüz ekipleri,
altyapısı yenilenen caddeyi asfaltla buluşturmak için çalışmalara başladı.
Adıyaman Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere’nin
talimatları doğrultusunda kent genelinde sürdürülen alt ve üstyapı çalışmaları
aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda, kentte önemli ulaşım akslarından Hısnı
Mansur Caddesi’nde asfalt hazırlıklarına başlandı.
Sahadaki çalışmaları takip eden Başkanımız Tutdere, ekiplerden
son durum hakkında bilgi aldı, ardından cadde üzerindeki esnafı ziyaret ederek
taleplerini dinledi.
Hısnı Mansur Caddesi’nin kent ulaşımı açısından önemli bir
güzergâh olduğunu belirten Başkanımız Tutdere, “Burası hemşehrilerimizin ulaşımda
sıkça kullandığı çok önemli bir aks. AVM’ye, Park Hospital Hastanesi’ne ve 2.
Çevre Yolu’na bağlantı sağlayan bu bölgede altyapı çalışmalarımızı tamamladık.
İçme suyu, yağmur suyu ve kanalizasyon hatlarımızı yerleştirdik. Şu anda asfalt
için hazırlıklarımızı yapıyoruz. Bugün öğleden sonra burada asfalt serimine
başlayacağız. Hastane ve AVM çevresindeki çalışmaları bu şekilde tamamladıktan
sonra 3. Çevre Yolu’nun kuzey şeridinde de asfalt serimine başlayacağız.” dedi.
“TÜM GÜCÜMÜZLE SAHADAYIZ, HALKIMIZIN YANINDAYIZ”
Kent genelinde çalışmaların yoğun bir tempoyla sürdüğünü
vurgulayan Başkanımız Tutdere, belediyemiz ekiplerinin mesai mefhumu gözetmeden sahada
görev yaptığını ifade etti.
Başkanımız Tutdere, “Ekiplerimiz ara vermeden, durmaksızın yoğun
bir mesai yürütüyor. Adıyaman’ımız altyapısıyla, üstyapısıyla hak ettiği yere
gelecek. Biz sahadayız, hemşehrilerimizin yanında ve kentimizin hizmetindeyiz.
Bu şehri hep birlikte yeniden ayağa kaldıracağız. Çalışmalarda emek veren tüm
çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Adıyaman’ımız her gün iyileşiyor, her
gün yaralarını bir nebze daha sararak yoluna devam ediyor. Hemşehrilerimiz
müsterih olsun; tüm gücümüzle sahadayız, halkımızın yanındayız.” diye konuştu.
Fotoğraf Galerisi
Başkanımız, Basın Bayramı’nda Gazetecilerle Bir Araya Geldi
Adıyaman ve Japonya Arasında Yeni İşbirlikleri: Başkanımız, Japonya Büyükelçisi Takahiko İle Görüştü
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Adıyaman Belediyesi’nden Temizlik Seferberliği
Sessiz dostlarımız için Diyarbakır ve Mardin’deyiz
Adıyaman’da Kadınların El Emeği Büyüledi
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’a Geliyor: İlk Ziyaret Deprem Şehitliğine
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’a Geliyor: İlk Ziyaret Deprem Şehitliğine
Başkanımızdan TYP açıklaması: “TYP Süresi Uzatılmalı”
Belediyemiz Trafik Güvenliğini Artırmak için Çalışmalarını Sürdürüyor
Tutdere’den Emeklilere Büyük Müjde! Demokrasi Parkı’na ‘Emekli Lokantası ve Çay Evi’ Açılıyor
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”