Çimenevleri’nde Su Sevinci
Çimenevleri’nde Su Sevinci
Çimenevleri’nde Su Sevinci
Çimenevleri’nde Su Sevinci
Çimenevleri’nde Su Sevinci
Çimenevleri’nde Su Sevinci
Çimenevleri’nde Su Sevinci
Başkanımız Abdurrahman
Tutdere sorunu çözdü, yüzler güldü
Adıyaman merkeze
bağlı Alitaşı Mahallesi Çimenevleri’nde uzun yıllardan bu yana yaşanan su
sorununa Adıyaman Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere’nin el atmasından sonra
mahalle sakinleri evlerinde suya kavuştu.
Adıyaman Belediyemiz Su ve Kanalizasyon işleri müdürlüğü (ASKİM) ekipleri tarafından sürdürülen çalışmaları Belediye
Başkanımız Abdurrahman Tutdere yerince inceleyerek uzun yıllardan bu yana
çözülemeyen bir soruna köklü çözüm bularak mahalle sakinlerinin yüzünü
güldürdü.
“GÜNÜN SONUNDA BU İŞLER TAMAMLANDIĞINDA KAZANAN ADIYAMAN
HALKI OLACAK”
Adıyaman Belediyesi olarak Alitaşı Mahallesi Çimenevleri’nde
gerçekleştikleri içme suyu hattı çalışmalarıyla mahalle sakinlerinin içme
sularına kavuştuklarını söyleyen Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere şunları
kaydetti; “Şehrimizin bu bölgesinde, Çimenevleri ve deprem sonrası bu bölgeye
taşınan ve burada yaşamlarını sürdüren bütün vatandaşlarımızın içme suyu
çilesine bu hattı tamamlamakla son vereceğiz. Günün sonunda bu işler
tamamlandığında kazanan Adıyaman olacak. Bu güzel hizmetlerde buluşan Adıyaman
halkı olacak. Bizim görevimiz halkımızı hizmetin en güzeliyle buluşturmaktır.”
VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR
Mahalle sakinleri de yıllardır süren mağduriyetin sona
ermesinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkanımız Tutdere’ye teşekkür
etti.
Mehmet Bereket: “2018 yılından bu yana burada oturuyorum.
2018 yılından bu yana bizim alt yapı müracaatımız var, su hayattır. Susuz bir
hayat olabilir mi? Hiçbir canlı yaşayabilir mi? Su olan yer cennettir, su
olursa cennettir, su gelirse cennetsin. “
Rıza Arslan: “Başkanımıza teşekkür ederiz, bu yaz mevsiminde
alt yapımızın tamamı değişti. Yakında da bağlantılar evlere yapılacak. Bu
hizmetlerden dolayı belediye başkanımıza teşekkür ediyorum.”
Hasan Bozgün: “Suyumuz akıyor, iyi, bundan iyi olmaz.
Belediye başkanımız iyi, çalışıyor. Zaten Adıyaman’ın durumu belli. Deprem
oldu, onun için çalışması iyi. Yollarımızda iyi, her şey iyi.”
Abdulhamit Katuk: “Bizim mağduriyetimiz çoktu, bayağı da
sürdü. Özellikle belediye başkanımıza müracaatımız oldu. Sorunlarımıza el attı,
sularımız çok tazyikli geliyor. Sularımız üst katlardaki evlerimize de çıkıyor.
Bir mağduriyet yaşamıyoruz.”
Mehmet Efe Yolcu (çocuk): “Bu mahallede oturuyorum.
Sularımız geldiği için Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere’ye teşekkür
ederiz.”
Fotoğraf Galerisi
Altınşehir Mahallesinden 6 Şubat’ın izleri siliniyor
“Ya Bu Şehri Ayağa Kaldıracağız Ya Da Bu Şehri Ayağa Kaldıracağız”
Belediyemiz Trafik Güvenliğini Artırmak için Çalışmalarını Sürdürüyor
Adıyaman Belediyesi’nde Devir Teslim Töreni Gerçekleştirildi
Adıyaman Belediyesinden Kur’an Kursu Öğrencilerine Jest
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
“Adıyaman’ımızı Tozdan ve Görüntü Kirliliğinden Kurtarıyoruz”
Belediyemizden Su için Gece Mesaisi
Adıyaman’da Tarihi Ziyaret: Ekrem İmamoğlu ve Gökan Zeybek’ten Dayanışma Mesajları
Belediyemizden Çocuklara Sinema Etkinliği
Başkanımız, FRIT Projesi Çalışmalarını Yerinde İnceledi
Adıyaman’da Kadın İstihdamı için Yeni Adım: ‘Yesevi Asrın İmecesi Kooperatifi’ Faaliyete Geçti
Hâl Pazarı Esnafı Asfalt Yola Kavuştu
Adıyamanlılar Yarı Final Mücadelesini Dev Ekranda İzledi