Adıyaman’da dilencilere geçit yok
Adıyaman’da dilencilere geçit yok
Adıyaman Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent merkezinde dilenciliğin önlenmesine yönelik
denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda, Saat Kulesi Kavşağı’nda araç
ve yaya trafiğini tehlikeye atacak şekilde dilencilik yaptığı belirlenen bir
şahıs, vatandaşların ihbarı üzerine zabıta ekiplerimizce yakalandı.
Şahsın üzerinde yapılan aramada 3 bin 731 TL ele geçirildi.
Düzenlenen tutanakla paraya el konulurken, ilgili kişi hakkında Kabahatler
Kanunu kapsamında idari para cezası uygulandı.
Adıyaman Belediye Başkanımız Abdurrahman Tutdere, konuya
ilişkin yaptığı kısa açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Şehrimizin düzenini ve vatandaşlarımızın güvenliğini
korumak amacıyla dilenciliğe karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Bu
tür olumsuzlukların önüne geçebilmek için hemşehrilerimizin duyarlılığı büyük
önem taşıyor. Ekiplerimiz sahada etkin şekilde çalışmalarına devam edecektir.”
Fotoğraf Galerisi
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Başkanımız:
Kent Meydanı Projesi için Bilgilendirme Toplantısı yapıldı
Başkanımız, FRIT Projesi Çalışmalarını Yerinde İnceledi
Başkanımız, 30 Yıllık Yol Sorununu Çözdü
Adıyaman Belediyesi’nde Su İçin Gece Mesaisi
Belediyemizden Esnafa Destek Toplantısı
Adıyaman’da Tarihi Ziyaret: Ekrem İmamoğlu ve Gökan Zeybek’ten Dayanışma Mesajları
Fransa Uluslararası İlişkiler Enstitüsü yetkilileri Başkan Tutdere’yi ziyaret etti
Başkan Tutdere: “Belediye Başkanın Partisi Olmaz”
Adıyamanlı Genç Sporcular Filenin Sultanlarına Özenerek Voleybola Başladı
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
Ape Aziz Dede Hakk’a Yürüyüşünün 58’inci Yıl Dönümünde Anıldı
Belediyemizden Yeşilçam Rüzgarı: Nostaljik Filmler Açık Havada