Güncel Haberler
22 May 2025 - PerşembeAdıyaman Belediyemizin 04.17 Belgesel Atölyesi, Kayseri’de İzleyiciyle Buluştu
Adıyaman
Belediyemizin destekleriyle hayata geçirilen 04.17 Belgesel Atölyesi’nin
hazırladığı “Karanlıktan Sonra” adlı belgesel film, Kayseri’de izleyiciyle
buluştu. Gösterim, Türk Kadınlar Birliği Kayseri Şubesi ve Abdullah Gül
Üniversitesi iş birliğinde, AGÜ Konferans Salonu’nda düzenlenen program
kapsamında gerçekleşti.
Programın açılış konuşmasını Türk Kadınlar Birliği Kayseri
Şube Başkanı Ayşe Uzunlu yaptı. Uzunlu, afet sonrası kadınların
güçlendirilmesinin ve kadın dostu kentlerin inşasının önemine dikkat çekti.
Ardından “Karanlıktan Sonra” belgeselinin gösterimi yapıldı.
6 Şubat depreminin ardından kadınların yaşadıkları travmayı, mücadelelerini ve
dayanışma pratiklerini konu alan belgesel, izleyicilere duygusal anlar yaşattı.
Gösterimin ardından düzenlenen söyleşinin moderatörlüğünü
AGÜ İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Armağan
Teke Lloyd üstlendi. Söyleşiye belgeselin proje koordinatörü Selma Kara ile
04.17 Belgesel Atölyesi katılımcılarından Filiz Ertaş konuşmacı olarak katıldı.
Program, izleyicilerin sorularının yanıtlandığı interaktif
bölümle sona erdi.
Fotoğraf Galerisi
Başkanımız, FRIT Projesi Çalışmalarını Yerinde İnceledi
K-1 Konteyner Kent’te Su Sorununa El Atan Başkanımız: “Belediye Emrinizde”
Sümerevler Mahallesi Yeni Parkla Daha Yeşil Olacak, Vatandaş Rahat Nefes Alacak
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
Başkanımız, Basın Bayramı’nda Gazetecilerle Bir Araya Geldi
Petrol Caddesinde Yol Genişletme Çalışmaları Başladı
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Adıyaman’da Kadınların El Emeği Büyüledi
Belediyemizden Altyapı Atağı: Deprem Sonrası Hasarlı Bölgelerde Yenileme Çalışmaları Başladı
Adıyamanlı Genç Sporcularımız Filenin Sultanlarına Özenerek Voleybola Başladı
AKEM’den YKS Öğrencilerine Motivasyon Pikniği
Başkanımız, Adıyaman’ın Geleceği İçin STK ve Kurum Temsilcileriyle Buluştu
Belediyemizden Tasarruf Atağı: Hurda Konteynerlerden 14 Milyon TL Kâr Elde Ediliyor
İl Genel Meclisi Toplantısında Başkanımızdan Dayanışma Çağrısı: “Başka Adıyaman yok, birlikte çalışacağız”