Güncel Haberler
16 Nis 2025 - ÇarşambaAdıyaman Belediyemizden Toplu Taşımada Yeni Hizmet: Otomatik Araç Yıkama Sistemi Devrede
Adıyaman Belediyemiz, toplu
taşıma araçlarının daha hijyenik koşullarda hizmet verebilmesi amacıyla
otomatik araç yıkama sistemini hizmete sundu. Vatandaşlara daha konforlu ve
sağlıklı bir ulaşım deneyimi sunmayı amaçlayan sistemin tanıtımı, Belediye
Başkanımız Abdurrahman Tutdere’nin katılımıyla Ulaştırma Müdürlüğü’nde
gerçekleştirildi.
Tanıtım
programına Başkanımız Tutdere’nin yanı sıra Otokar Otobüs Satış Direktörü Murat
Torun, Bölge Müdürü Umut Parti, Atalay Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı İsmet
Atalay ve Başkan Yardımcısı Ali Rıza Atalay da katıldı.
“TEMİZ
VE HİJYENİK ULAŞIM İÇİN TEKNOLOJİK ALTYAPIMIZI GÜÇLENDİRİYORUZ”
Adıyaman
Belediyesi olarak hem altyapı hem de üstyapı çalışmalarını kararlılıkla
sürdürürken, bir yandan da teknolojik yatırımlarla hizmet kalitesini
artırdıklarını vurgulayan Başkanımız Tutdere, “Vatandaşlarımızın temiz ve hijyenik
otobüslerde seyahat etmelerini sağlamak adına araç yıkama işlemlerini artık
modern ve otomatik bir sistemle gerçekleştireceğiz. Otobüs filomuza
kazandırdığımız bu yeni sistem sayesinde araçlarımız son teknolojiyle yıkanacak,
halkımız daha hijyenik koşullarda ulaşım hizmeti alacak.” diye konuştu.
“KAYNAKLARIMIZI
HALKIMIZ İÇİN EN VERİMLİ ŞEKİLDE KULLANIYORUZ”
Tasarruf
tedbirlerine de değinen Başkanımız Tutdere, doğru planlama ve mali disiplinle
hayata geçirdikleri yatırımlara dikkat çekerek şunları söyledi:
“Belediye
olarak uyguladığımız tasarruf politikaları sayesinde elde ettiğimiz kaynakları
halkımız için kullanıyoruz. Bütçemizi ve imkânlarımızı en verimli şekilde
değerlendirerek teknolojik yatırımları hayata geçiriyor, şehrimizi adım adım
yeniden inşa ediyoruz. ‘Adıyaman Belediyesi halkın belediyesi olacak’ demiştik;
bu anlayışla gece gündüz demeden çalışmaya, halkımıza hizmet üretmeye devam
edeceğiz.”
“HEMŞEHRİLERİMİZE
VERDİĞİMİZ SÖZÜ TUTUYORUZ”
Adıyamanlılara
verdikleri hizmet sözünün arkasında durduklarını dile getiren Başkanımız Tutdere,
“Adıyaman halkı bize 31 Mart’ta büyük bir sorumluluk verdi. Bu sorumluluğun
bilincindeyiz. Tüm imkanlarımızla halkımız için çalışmaktan onur duyuyorum.
Adıyaman güzelleşecek, yeniden yükselecek.” ifadelerini kullandı.
Fotoğraf Galerisi
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’a Geliyor: İlk Ziyaret Deprem Şehitliğine
Ekrem İmamoğlu Adıyaman’da… İlk ziyaret Deprem Şehitliğine
Başkanımız:
Belediyemiz Trafik Güvenliğini Artırmak için Çalışmalarını Sürdürüyor
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi
Gençlik Haftası’nda Depremzede Gençlerle Anlamlı Buluşma
Başkan Tutdere: “Afet Bakanlığı Kurulmalı”
Adıyaman Belediyesinden Kur’an Kursu Öğrencilerine Jest
Yaz Spor Okulları açıldı
Petrol Caddesinde Yol Genişletme Çalışmaları Başladı
Kömür’de Kültür Sanat Merkezi’nin açılışı yapıldı
Belediyemiz ile SARD arasında anlamlı iş birliği protokolü
Hâl Pazarı Esnafı Asfalt Yola Kavuştu
Adıyaman’da Kahtalı Mıçe’ye Anlamlı Vefa Gecesi